8 učinkovitih savjeta za brendiranje

8 učinkovitih savjeta za brendiranje

Što je brendiranje?

Brendiranje se može opisati kao proces u kojemu je bitno učiniti neki proizvod ili uslugu prepoznatljivom na tržištu. Uzmimo za primjer sljedeće, sjetite se nekog poznatog imena neke robne marke. U glavi odmah približno imate viziju o tome što ta marka ili brend ima u ponudi, po kojem cjenovnom rangu, gdje se može kupiti itd. Upravo je to svrha brenda, napraviti skup asocijacija u svijesti potrošača kako bi postao prepoznatljiv na tržištu. Kako brend postaje poznat? Brendiranje je veoma zahtjevna poslovna stavka, riječ je o dobroj reklami proizvoda koji se prvenstveno prepoznaje na vizualnom identitetu, zatim na načinu predstavljanja i komunikacije, te ponudom cjelokupnog sadržaja.

No, ovdje priči nije kraj. Rad na brendiranju pojedine stvari ili usluge je svakako dugoročan proces koji traži strpljenje i upornost svih uključenih. U primjeru, ako brendirate sviju kompaniju, tada morate voditi brigu o svom imidžu i imidžu zaposlenika kako bi se stvorila slika povjerenja kod kupaca. U slučaju da samo jedan pojedinac želi brendirati nešto, tada on mora biti kvalitetan i mora se iskazati s postignućima. Obje vrste brendiranja se grade sustavno. Što se sve može brendirati? Sve, ukoliko nađete pravog stručnjaka. Brendirati možemo tvrtke, pojedince, turističke atrakcije i destinacije, proizvode te usluge. Možemo također brendirati i kućnog ljubimca, što možemo vidjeti u brojim primjercima na društvenim mrežama.

Savjeti za uspješno brendiranje

Kada krenete u svijet poslovanja, jedno od pitanja koje će te si postaviti je kako izgraditi uspješan brend? Brendiranje nije jednostavna stavka, i potrebno je uključiti i uskladiti mnoge poslovne segmente kako bi dobili kvalitetnu i uspješnu cjelinu. Kako bi se pobliže upoznali s procesom brendiranja, donosimo vam plan, savjete za uspješno brendiranje: Prije svega, potrebno je definirati vaš cilj brendiranja. Cilj se može odnositi na prodaju, pronalazak posla ili nekog angažmana. Neovisno o cilju, on mora biti mjerljiv kako bi se mogao pratiti njegov razvoj.

Slijedi nam definicija vizualnog identiteta (logotip, ime brenda, tipografija) i ostalog sadržaja vezanog za brend. U sadržaj ubrajamo tekst i opis, fotografije, vizuali, video sadržaj. Daljnji korak je distribucijski plan i definiranje medija putem kojeg će brend biti predstavljen i putem kojeg će komunicirati. Ovo su svakako tri najvažnija koraka u svakom procesu brendiranja, ali potrebno je uzeti u obzir i sljedeće: Komunikacijski plan – Vrijeme koje ćete odvojiti kako bi se spojili sa svojim potrošačima/klijentima i pričali o tome što bi mogli poboljšati. Izrada kalendara objava – Unaprijed određen plan za objave na društvenim mrežama koji donosi opise, kratke priče, razloge zašto koristiti vaš brend itd.

Širenje na tržištu – Kada se povežete sa svojom publikom i krenete redovito u objave, bilo bi poželjno da se pridružite u razne grupe i zajednice koje bi mogle pomoći vašem poslovanju. Proučite moguće suradnje – Neovisno o tome da li želite poslovati s pojedincem ili nekim drugim brendom, uvijek proučite moguće suradnje i ponudite ono najbolje od sebe. Pozitivnost i stav – Morat ćete imati na umu da će se negativni komentari ili kritike dogoditi. Bitno je zauzeti pozitivan stav i u što mirnijem tonu riješiti situaciju. Nikada nemojte ignorirati negativno, već probajte vidjeti kako popraviti situaciju.

Koliko dugo se gradi brendiranje?

Brendiranje mnogi opisuju kao odgoj djeteta. Ono treba godine rada kako bi stasao u kvalitetan “sadržaj”. Potrebno je podosta vremena kako bi izgradili autentičan brend koji ima kvalitetne temelje za rad, u protivnom dobivate instant brend koji će trajati samo par mjeseci. Kada pričamo o novčanom ulaganju, teško je odrediti cifru za brendiranje, ono ovisi o želji kreatora, kao i o krajnjoj viziji i cilju. Osim toga, morat ćete uložiti i novac u kreiranje web sadržaja, ovdje nam dolazi i seo optimizacija, postavljanje kvalitetnog sadržaja, promoviranje itd.

Dodatni budget bi svakako dobro došao, osobito radi plaćenih oglasa koji mogu povećati poslovanje. Da li se proces brendiranja može ubrzati? Naravno. Ukoliko u početku imate velike novčane mogućnosti, tada se automatski možete baciti na “agresivno” oglašavanje, svakodnevne objave, suradnje itd. Mana ovakvog procesa je: Nepromišljeno poslovanje i brza zasićenost sa strane krajnjih kupaca. Najbitnija stavka kod brendiranja je kvaliteta i pokriće iza te kvalitete. Kako bi uspjeli na današnjem tržištu morate biti jedinstveni, a za to je potrebno vrijeme.

Tagovi:

VIŠE IZ KATEGORIJE

Kako sakriti ip

VPN (Virtual Private Network) je jedan od najpopularnijih načina za sakrivanje IP adrese. VPN je sigurna i privatna mreža koja se koristi za povezivanje udaljenih korisnika s mrežom. VPN omogućuje kor